Veelgestelde vragen

Wij verzekeren uw apparaat indien het niet ouder is dan 6 maanden en vrij is van schade of gebreken.
Wij kunnen direct een nieuwe verzekering voor u afsluiten. U kunt ervoor kiezen kiezen om uw oude verzekering door te laten lopen of om deze direct stop te zetten.
Gelukkig heeft u altijd 3 maanden garantie op uw reparatie. Binnen die tijd kunt u een nieuwe schadeclaim bij ons indienen.
Dit kunt u doen door telefonisch contact op te nemen met ons. U kunt de polis na de minimale looptijd van 3 maanden elke dag opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Het is mogelijk om de dekking van de afgesloten verzekering na de dag van aanschaf te wijzigen. Let wel op dat de maandelijkse premiekosten gewijzigd zullen worden.
Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op en krijgt u een vervangend toestel, gelijkwaardig aan uw oude.
Dit kunt u doen door telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt de polis na de minimale looptijd van 3, 12 of 36 maanden elke dag opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Eigenlijk is het heel eenvoudig. Zit u nog in de garantietijd en is er geen aantoonbare reden voor uitvallen van uw product, dan valt dat onder de garantie en kunt u ermee terug naar de winkel. Blijkt bij de reparatie dat het niet onder de garantie valt, dan wordt het behandeld als schade. In dit geval betaalt u alleen uw eigen risico.