Sitemap

Pagina overzicht

  • Home
  • Verzekering
  • Schade melden
  • Cookies

Wat wordt er allemaal gedekt?

Alle dekkingen van onze Direct verzekering naast elkaar

Val-, Stoot- en waterschade

Een kleine val kan al problemen als defecte onderdelen of gebarsten displays veroorzaken. Deze schades zullen door onze verzekering worden gedekt.

Elektronische schade

In uw mobiele apparatuur zitten erg veel gecompliceerde onderdelen welke defect kunnen raken bij normaal, dagelijks gebruik. Dit kan u overkomen wanneer de garantieperiode van uw mobiele apparaat verstreken is, deze onderdelen zijn met onze verzekering gewoon verzekerd.

Wereldwijde dekking

Ongeacht waar u zich bevind, op reis of thuis, privé of zakelijk. U bent bij ons altijd verzekerd wanneer er iets met uw mobiele apparaat mocht gebeuren.

Diefstal en beroving

U heeft zelf de keuze om uw mobiele apparatuur tegen diefstal te verzekeren Wilt u hiervoor kiezen, dan is bij beroving of (in)braak uw mobiele apparatuur verzekerd.

* Dekking voor diefstal en beroving is optioneel

Meer weten over onze Direct verzekering?

Veelgestelde vragen

Ben je op vakantie, ga dan zelf naar een erkend reparatiecentrum en stuur ons de offerte die de afdeling schade zal beoordelen. Bij akkoord kun je ons het betaalbewijs doorsturen zodat wij de declaratie binnen 14 werkdagen aan je terugbetalen.
Wij kunnen direct een nieuwe verzekering voor je afsluiten. Je kunt ervoor kiezen kiezen om je oude verzekering door te laten lopen of om deze direct stop te zetten.
Gelukkig heb je altijd 3 maanden garantie op je reparatie. Binnen die tijd kun je een nieuwe schadeclaim bij ons indienen.
Dit kunt u doen door telefonisch contact op te nemen met ons. Je kunt de polis na de minimale looptijd van 3 maanden elke dag opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
Het is mogelijk om de dekking van de afgesloten verzekering na de dag van aanschaf te wijzigen. Let wel op dat de maandelijkse premiekosten gewijzigd zullen worden.